Лютневий дайджест туристичних новин України

Фірмовий стиль Маріуполя

01

Маріуполь отримав один з найкращих (на наш смак) фірмових стилів у країні. Слогани «Маріуполь. Вартий твоєї уваги» та #тутварто, власний шрифт, якір – як основний графічний елемент та прості кольорові піктограми, як додаткові, створюють яскравий та сміливий образ курортного міста, промислового центра та форпосту української незалежності.

Читати статтю

Про перейменування Петрівки на Почайну

02
Фото: AMY, Wikimedia Commons

Змістовна стаття від Mistosite про недоліки і переваги перейменування станції метро Петрівка на честь легендарної літописної річки Почайни.

Читати статтю

Киевские школы межвоенного периода

04

Цікава дослідницька стаття від Хмарочос про будівлі шкіл, які будувалися у міжвоєнні роки. Функціональні будівлі, що сприяли масовому викоріненню безграмотності серед населення, створювалися із залученням відомих архітекторів та інженерів, які використовували на той час найсучасніші технології та стандарти.

Читати статтю

Інстаграм “Музеї України”

03

Можна сказати інстаграм місяця @museumsofukraine – невідомий автор дуже цікаво розповідає про українські музеї, переважно художні та історичні. І фото, і коментарі до них на висоті.

Читати статтю


Ще новин одним рядком

Лютневий дайджест туристичних новин України обновлено: Жовтень 6, 2017 автором: Кабакова Т.

Залишити відповідь