7 українських туристичних ідей реалізованих з «Biggggidea»

«Biggggidea» – соціальний проект по збору коштів, що допомагають реалізовувати різноманітні громадські ініціативи, у тому числі – у сфері туризму. Багато хто знає вже про журнал La Boussole, бачив на власні очі виставку з сучасними інтерпретаціями портретів видатних українців, чув про “Вишиваний шлях”. Будування кемпінгу на Миколаївщині, слов’янський патріотичний мурал, арт-тролейбус та інтеграційний табір для підлітків у мальовничbх Карпатах – це далеко не всі туристичні проекти, які відбулися завдяки «Biggggidea». Нам було дуже цікаво про них дізнатися та розповісти вам. Ці проекти не лише надихають подорожувати Україною, а й створюють культурні, соціальні, особисті зв’язки між людьми з усієї країни.

1. Мобільна виставка «100 видатних українців»

Коли чутно вислів «видатні українці», ми уявляємо Шевченка в кожусі й шапці, Хмельницького з булавою та Лесю Українку у вишиванці. Ілюстратори клубу Pictoric створили серію художніх інтерпретацій із портретами, що подорожує різними містами з метою показати сучасний погляд на діяльність видатних українців. Це насправді якісні примірники сучасного мистецтва. Роботи оздоблено QR-кодами з посиланням на Вікі та окремий сайт. Проект було розпочато навесні 2014 у Львові, а далі завдяки «Biggggidea» географію було розширено на Одесу, Вінницю, Харків, Дніпропетровськ, Івано-Франківськ, Тернопіль, Полтава, Луцьк, Запоріжжя та інші. Розміщення виставки на публічних просторах стимулювало до творчого фідбеку за зацікавлювало молодь креативом та несподіваним поглядом на звичайні речі.

lviv5 lviv6 lviv4

Фото з Фейсбук-сторінки Pictoric

2. Туристичний проект «Вишиваний Шлях»

Команда розробила унікальний туристичний пішохідний та велосипедний маршрут Україною, що пролягає через 10 областей від Ужгорода до Харкова та в буквальному і символічному сенсі об’єднує Західну та Східну частини нашої Батьківщини. Створено також сайт та мобільний додаток, щоб слідкувати за маршрутом в дорозі, додавати фото, отримувати поради та коментарі. Планується, що сайт стане «соціальною мережею для мандрівників», туристичним порталом, завдяки якому кожен охочий зможе спланувати свій пішохідний або вело-похід будь-якої довжини і складності та відкрити для себе красу України. Офіційне відкриття проекту відбулося у травні 2016 року, організовано першій грандіозний велопробіг Вишиваним Шляхом.

s5Tcw0r

3. La Boussole. Журнал о путешествиях по Украине

Творчі люди об’єдналися для створення художнього  журналу про Україну та мандри La Boussole. Вишукана назва в перекладі з французької означає «компас», саме тому La Boussole складається з чотирьох напрямків. “Це частини, які так влучно і витончено характеризують кожне місто і його мешканців. Естетика і мінімалізм — фундамент журналу, кожна стаття і фотографія — його цеглини. Важлива відмінність цього видання від інших туристичних – його естетична спрямованість”. Журнал більш схожий на альбом з фото та ілюстраціями, він передає емоції та враження від краси міст, природи, людей. За 3 роки існування вийшло 7 номерів: про міста Одесу, Київ, Львів, Чернівці, Харків, а також про Карпати та дороги, якими ми мандруємо. Журнал можна придбати на сайті, у книжкових, кав’ярнях та арт-просторах.

12440362_494989770704636_1013254414499393384_o

4. Кемпінг в Актовському каньйоні

Цей соціальний бізнес-проект – один із найуспішніших у сфері туризму, що відбувся за допомогою Biggggidea. Він орієнтований на розвиток сільської території поблизу Національного природного парку «Бузький гард». Вперше відвідавши Актовський каньйон, який розташований в серці Миколаївської області, автори були вражені тим, що сюди постійно з’їзджаються туристи з різних куточків країни, у той час, як поряд знаходиться звичайне бідне українське село. Унікальна деталь: задля реалізації планів щодо відродження села, один з членів  команди взяв участь у виборах до районної ради, отримавши рекордний рівень підтримки від жителів села Актово – 59% голосів. Кемпінг в Актовському каньйоні та супровідна його робота може стати реальною можливістю модернізації села: така, що створить тут місця для комфортного проживання та праці в гармонії з природою.

0003r83aБузький Гард, автор  zamkovyi

5. АRTмобілізація: перший Слов’янський мурал

Ще один дуже важливий соціальний проект – мистецький десант у місті Слов’янськ Донецької області, якій робить більшу роботу, ніж позиціонує: створює культурні, соціальні, особисті зв’язки між сходом та заходом, між громадянами. Люди спілкуються та навчаються, працюючи над творчим перевтіленням спільного простору. Влітку 2015 проектом «ART мобілізація» створено першу картину-мурал у Слов’янську, яка є авторською інтерпретацією герба міста і цікавою туристичною “фішкою”, яких так не вистачає нашім містам.

12311300_10153859698053267_3661303451446594389_nФото з Фейсбук-сторінки «ART мобілізації»

6. Big Game for TEENS: інтеграційний табір

Поки державні проекти з інтеграції переселенців лише плануються, у 2015 році з ініціативи підлітків-львів’ян, які є учасниками соціального проекту “Квиток до успіху” виникла ідея проведення інтеграційного літнього табору у Карпатах для осіб віком 14-19 років із Львова, Луганська, Івано-Франківська та Києва. Увесь табір побудований у форматі “Великої Гри”, де кожен наступний день випливає із попереднього, де немає усталеного розкладу і правила поведінки визначають самі учасники табору. Кожен день табору мав свою тематику, в кінці кожного дня команди аналізували власні досягнення та шукали вирішення власним труднощам.

1

7. Арт-тролейбус

Ще один проект активних містян, цього разу – з центру активного туризму «ХерсON». Їх ідея полягала в створенні рухомої «картини»: перефарбування та надання свіжішого, цікавішого вигляду одному з тролейбусів в місті Херсон. Художники не стали ділити поняття ?патріотизм? і вклали в нього як любов до рідного міста, так і любов до України в цілому.

qOxFedI

7 українських туристичних ідей реалізованих з «Biggggidea» обновлено: Січень 26, 2017 автором: Talina Mikha

Залишити відповідь